poniedziałek, 7 marca 2016

Śliniak z gryzakiem z drewna klonowego DELEKO BIB & MAPLE TEETHER

Mała rzecz a cieszy...

Wędrując alejką targową Targów Kielce, przeglądałam ogrom zabawek i akcesoriów dziecięcych wystawionych na Kid's Time 2016. Nie sposób było zobaczyć wszystkiego, ale moje wprawne oko, co i rusz wyłapywało zmyślne perełki :)

I tak w moje ręce wpadł śliniak z gryzakiem firmy DELEKO



Niby taki prosty pomysł ale w tej prostocie tkwi geniusz :)

Z jednej strony przyjemny, bawełniany śliniak - dostałam trzy egzemplarze, od wystawców produkujących wysokiej jakości bawełnę dla dzieci.

Z drugiej,naturalny, drewniany gryzak, w wesołym kształcie, korespondujący z motywem na śliniaku.Mnie przypadły w udziale piesek i jego kostka, kotek i myszka oraz owieczka i jej dzwonek koniczynka :)




Idealne przy ząbkowaniu, maluch gryzie a fontanna śliny nie brudzi ubranka.


Gryzak można odpiąć a w jego miejsce zamontować smoczek.

Takie gadżeciki lubię - proste, zmyślne i naturalne. I do tego polskie!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz